8 februari 2011

Shit pommes alltså ! Jag har räknat matte i 8,5 timmar idag så jag är något trött i skallen såhär på kvällskvisten om vi säger så. Men det är värt det för jag har räknat ett helt kapitel idag som egentligen är anpassat för att räknas på en vecka, så jag känner mig rätt så duktig.

Nu tänkte jag att jag skulle kolla lite på tv. TV4 nyheterna nu, efter det Halv åtta hos mig (vuxenpoäng för båda två) och sen Den hemliga miljonären. Jag tänkte att jag skulle försöka mig på att lösa de fyra uppgifter sen som jag inte klarade idag innan jag ska gå och lägga mig också.

Min lilla bebis är jätte trött och ligger och sover på elementet som vanligt och gömmer ansiktet bakom mina vita och rosa gardiner. Haha, jag ska lägga upp en söt bild på henne jag tog igår lite senare. Hon låg och vilade under mattan. Sötnosen !


Ta det lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0