9 februari 2011

Sitter här i soffan, äter lite nudlar och kollar tv. Var tvngen att kolla upp lite räkneregler för binomalutveckling.. om ni vill veta vad det är får ni googla själva för länkarna jag gör till alla de där konstiga orden som hör ihop med det jag pluggar verkar bara försvinna. Typiskt..

Haha, jag vet att nudlar är typ studentmat #1 men jag äter det mest för att jag vanligtvis inte äter middag bara för att jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att äta och speciellt att äta själv. Och sen så brukar jag få ångest av att äta lite titt som tätt och min kära mor sa alltid när jag bodde hemma att om man äter ordentlig lunch, vilket jag alltid gör, så behöver man inte alltid äta middag om man inte vill. Och mamma har ju alltid rätt, eller hur ?

Det jag räknar på nu i matten tycker jag är vansinning svårt så jag hoppas verkligen att jag klarar tentan på fredag. Ska försöka räkna klart detta kapitel innan jag går och lägger mig så kan jag räkna gamla tentor imorgon efter mattelektionen. Smart, jag vet ! Nej, nu ska jag kolla lite på Vad blir det för mat ? och sen fortsätta plugga lite.
.. gud vad jag kollar på matprogram hela tiden, haha !


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0