10 januari 2011

Hej hej hallå ! Sitter här och är lite små sur på min mobil+dator eftersom jag tydligen inte kan föra över bilder från telefonen till datorn.. suger ganska ordentligt. Men utöver det är jag på strålande humör idag ! Har haft en lugn morgon och gosat med katten när hon inte försökt attackera fåglar på andra sidan fönstret. Nu tänker ni säkert "Men släpp ut katten då !" och jag har faktiskt testat att ha henne ute, dock i koppel men hon gillade inte snö och ville bara in på en gång. Det blir ett nytt försök med att ha henne ute i koppel till våren och sommaren när det inte är någon snö.

Idag ska jag iväg till skolan och plugga med flickorna. Det ska bli så kul att träffa dom igen, det var tre veckor sedan sist liksom. Så jag har gjort mig iordning och satt på mig den snygga t-shirt klänningen jag köpte i torsdags som för övrigt är mitt nya favorit plagg. Jag tänkte att jag skulle lägga upp bild på hur jag ser ut idag så vi får se om mobil och datorn börjar samarbeta med mig innan jag ska gå eller inte. Annars löser jag det när jag kommer hem.



Jag är super söt som vanligt och katten kom och ville hänga över min axel och sova. Hennes favorit sovplats. Min lilla bebis !

Nej, mobilen och datorn är inte kära i varandra idag så jag får se om dom blivit sams tills jag kommit hem eller inte. Passande nog har det slutat blåsa typ storm nu och solen kikar fram ordentligt så jag ska promenera till skolan. Det tar ungefär 20-30 minuter så det är perfekt dags promenad fram och tillbaka på cirka 6 km.


Ha en bra dag allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0