10 januari 2011

Shit, det är ju helt omöjligt att ladda upp en video på youtube nu.. mihihi, så ni får nöja er med lite mer text så tar vi en video imorgon. Tycker att Ellen Pellen också ska ta och videoblogga lite, hrm !

Det gick i alla fall bra att plugga idag. Det lilla jag pluggade de vill säga. Jag brukar nästan alltid prata mer än vad jag pluggar när jag pluggar tillsammans med andra så egentligen är det mer optimalt för mig att plugga själv. Tyvärr är jag så sällskapssjuk så det fungerar inte i längden. Hur som helst var det väldigt roligt att träffa flickorna igen ! Den sista i vår kvartet befinner sig i Tanzania så bara hon är hemma är vi fulltaliga igen !

Jag fick i alla fall över bilderna från mobilen till datorn så ni får se hur snygg jag varit idag ! ..men nu vill det inte fungera att ladda upp bilderna här så de kommer senare. Nu ska jag se på Halv åtta hos mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0