10 januari 2011

 

Nej men sedär, nu ville det fungera ! Älskar verkligen klänningen, super skön och snygg ! Fast jag skippade jeansvästen sen, kom fram till att 120 nitar inte riktigt passade till. Hur som helst, jag var as snygg !
Och så har jag börjat smörja in mig i Niveas bodylotion med lite, lite, liiite BUS i igen. Efter en vecka ungefär brukar man ha fått en rikigt fräsch färg. Smörjde in mig med den i ungefär 2 månader innan studenten plus att jag pressade i solen nästan varje dag det var sol ute och det såg inte alls fejk ut. Rekomenderar den fatiskt, jag orkar inte gå och kolla vad den heter men jag tror ni vet vilken jag menar.

Nu blir det te och grapefrukt i soffan som vanligt de senaste dagarna och så ska jag ringa min man också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0