15 januari 2011

Sitter här i korsett och stringtrosor ! Jag och baby har precis ätit kycklingwok som jag lagade iförd samma kläder som jag nyss nämnden och nu står min kära och diskar. Sicken tur han har min man som har en kvinna som står och lagar mat i korsett !

Baby kom igår kväll runt sju-tiden resten av kvällen tog vi det bara lugnt. Jag lagade tacos och så såg vi på Let's dance och Röd drake eller vad filmen nu heter men jag somnade som vanligt när vi ska kolla på film. Dock hade jag en ursäkt igår då jag hade haft tenta på dagen.. fem timmars tenta i elkunskap så jag var lagomt trött i huvudet efter att ha suttit där i 4 timmar och 15 minuter. Jag tror att jag klarade tentan så det var kätt värt alla sömnlösa nätter som jag klarade den !

Idag hade vi en lugn morgon. Åt frukost i lugn och ro innan vi gjorde oss iordning för att gå ned på stan och kolla lite affärer. Jag köpte en ny jacka som det kommer bild på imorgon. Superkap var det, 50% rea inne på Monki ! Tänkte först inte köpa den men mannen tog mig i armen och sa "Kom så går du och köpa jackan, annars kommet du ångra dig och gå och tänka på det hela tiden". Innan vi gick hem knallade vi förbi min kära vän och snackade skit och spanade in hennes nya lägenhet.
Ikväll  bastade vi och drack öl i typ 1,5 timme. Super  mysigt ! Nu har han diskat klart så vi ska kolla på film och bara mysa ! Åh, vad jag älskar att ha honom här, det är så underbart ! Nu ska vi kolla film och dricka vin.



En liten bild på mig och min schyssta hylla just nu !


Sen ska jag få krya ned bredvid min man i sängen ! Got to love it <3

Fortsatt trevlig kväll/natt !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0