22 januari 2011

Shit, förut hände det nada i mitt liv pga. tentaplugg men nu när tentorna är över så gör jag så mycket att jag inte har tid att blogga.. nästan. Här kommer en kort resumé.

Tisdag:
Taco&Disney mys hemma hos mig

Onsdag:
Bokad relaxavdelning med bastu och jacuzzi med ett gäng kompisar. Fortsatte i en replokal. Fortsatte med utgång och en onödigt full Carolin men som hade superkul hela tiden ! Det är inge bra att bara äta en taco på hela dagen (frukost) och sedan köra all in.

Torsdag:
Full när jag vaknade klockan 12, vart bakis, åt två pizzor och mådde bättre.. somnade klockan 23..

Fredag:
Hjälpte en kompis att måla om henne lägenhet, handling och middag at my place och Hanniball. Har precis möblerat om lite, igen, och dammsugit eftersom pappa kommer imorgon (idag, klockan är efter tolv).

Lördag (idag):
Pappa kommer hit och så ska vi åka till IKEA och köpa bord och stolar till mig och jag ska ha lite annat smått och gott som mattor, gardinstång och värmeljus. Sen får jag se om jag hittar något annat roligt.
På kvällen är det tjejkväll med middag och vin som följs av utgång på kåren som har smygpremiär för denna termin.

Nej, nu ligger min lilla bebis och sover med halva ansiktet mot datorskärmen så vi ska göra oss iordning för att få våran skönhetssömn.


Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0