31 januari 2011

Hellu, I'm back !

Har suttit och slö pysslat lite i photoshop och försökte friska upp minnet om hur man gjorde.. men det var ju lättare sagt än gjort. Gjorde i alla fall om en bild på mig och min man från i helgen och nu ska jag titta på Vetenskapens värld som är mitt favorit program.

Hade två föreläsningar idag, matematik och termodynamik så det känns inte som att jag måste göra sådär jätte mycket hemma ikväll men tänkte ändå slänga ett öga på termodynamiken efter mitt lilla program.

Jag har fått mega mycet virus på min andra, nya dator så ska lämna in den imorgon på datorföreningen i skolan där man får gratis support med datorerna. Suepr bra !

Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0