5 januari 2011

God morgon god morgon, Carolin här !

Jag sitter här i boyfriends mjukisbyxor och dricker morgonkaffe, tyvärr utan honom och hemma hos mig. Katten springer runt som om hon vore hög på speed som vanligt och tack gode gud för det för en lugn katt hade aldrig passat mig.
Idag bär det av hem till mig i Västerås efter två grymma veckor i Stockholm. För första gången har jag ingen lust att åka tillbaka faktiskt.. to bad, för jag måste ! Jag var hemma hos boyfriend igår och egentligen skulle vi inte ha träffats på en månad nu efter jag åkt hem (jävla distans) men han sa att han kommer näst nästa helg så då vart det happyface igen ! Kommer sakna honom sjukt mycket..

Ja, men jag ska väl vänta på att dom där vuxna människorna i huset ska vakna så vi kan äta frukost och sen börja packa ihop allt mitt.
.. jag ser packningen framför mig, som var gigantisk redan när jag åkte hit och nu har jag fått bland annat ett strykjärn, en vattenkokare, ett stort paraply som ändrar färg vilket tar plats och så har jag köpt kläder och fyra par nya skor. Detta kan bli kul ! Haha, tur att dom köpta en större bil när jag flyttade.


Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0