6 januari 2011

Hej snyggisar! Sitter bara i soffan och chillar nu, ska plugga lite säljteknik strax samt lite produktutb. Mycket att lära!
Var en helt okej kväll igår, jag och jossan möttes upp vid odenplan igår efter jobbet för att dra till treat. Efter ett tag kom även Micke, Ellinor och Emma dit, så vi käkade och drack lite i några timmar. Vid niotiden åkte vi till East på stureplan, där Angelica och Elin hade sin avskedsfest, vi saknade bord vilket gjorde att vi fick stå. Jag som hade fruktansvärt ont i fötterna tackade därför för mig vid elvatiden tillsammans med Martin. Var hemma vid halv ett vilket var rätt skönt med tanke på att jag gått upp kvart över fem/vaknat klockan fyra varje dag den här veckan!
Sen idag har jag mött upp Agnes som ska vara medryttare på prov nu i en månad, och visade henne litegrann i stallet. Hemma igen vid halv två, gjorde jag mig i ordning och åkte sen till Rickard, där vi och nille gjorde packlistor till thailand och åkte till skärholmen och köpte väska till R. Efter det har jag mest bara chillat hemma, men det är inte helt fel det heller!
Nej dags för lite plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0