8 januari 2011

Nu har min Jag-klarar-fan-inte-av-att-leva-med-män-men-å-andra-sidan-skulle-jag-inte-överleva-utan-dom-heller-irritation gått över.
Distansförhållanden är verklige en utmaning ! Ena dagen kan det kännas som att jag kommer dö om jag inte får träffa min man för att jag saknar honom så fruktansvärt mycket. Andra dagen kan kännas som att det bara blir bråk och tjaffs över små saker och missförstånd hela tiden och att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Men efter att man har saknat varandra så mycket så finns det inget bättre än att bara få kramas, ligga och mysa i sängen på mornarna och bara vara nära varandra. Jag blir som nykär varje gång ! Det är så skönt att jag har hittat någon som gör mig så lycklig och som jag kan vara mig själv med (tro mig, jag är rätt konstig !) och han står ut med det.

Jag tänker inte outa mitt förhållande här så alla smaskiga detaljer behåller jag för mig själv. Sorry guys !



Jag just nu och längst till höger ser ni min super snygga babyrosa klocka jag fick i julklapp av min man. Love it !


Idag har jag vaknat, gick för att hämta ut medicin till min lilla bebis som inte fanns i lager men kvinnan på apoteket skulle beställa hem de till på tisdag. Jag fick sjuka cravings efter grapefrukt igår vid 22-tiden så knallade förbi ICA och köpte några stycken. Sen har jag skypat med min mor så nu vet hon att jag lever. Fast för en gångs skull var jag inte ute på äventyr igår trotts att det var fredag.. VAD HAR HÄNT MED MIG ?!!

Gissa vad jag ska göra nu ? Jajamen, plugga.. Börjar bli hyffsat uttråkad av att bara plugga men tenta på fredag och vill inte kugga den för omtentan är "lagom till sommaren" och detsamma gäller den andra tenten. Wish me luck ! Men som tur är kommer flickorna tillbaka i början av nästa vecka så då har jag pluggsällkap i alla fall.

BTW, om någon bor i Västerås och är grym på växelström, analog elektronik och elkraft tycker jag att den människan ska hjälpa mig typ NU NU NU !!!


Ha det gött och najsa vidare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0