9 januari 2011

*Andas ut* nu är jag äntligen klar med städning, diskning, tvättning, plockning, dammsugning och så vidare ! Det känns hur skönt som helst nu när jag är klar.. efter x antal timmar. Det har nog inte varit såhär städat sedan jag flyttade in om det ens var såhär städat då ? Hur om helst så är jag stolt över mig själv över att jag städat heeela dagen och kvällen. Och så lagade jag super god mat också, slängde in en kyckling i ugnen tillsammans med vitlök och soltorkade tomater och hade keso och vanlig tomat till det. Hade bara min man bott här så hade jag varit en riktig liten hemma fru !

Och så utlovade jag lite bilder och det har jag minsan nyss tagit.


Ja, det var väl inte lite bilder men ändå, här har ni en hel del bilder ! Det är inte direkt lyxigt och inte direkt stort men va fan jag är student och jag trivs i min lilla vit/rosa lägenhet med 3,5 meter i tak.

Nu blir det te och grapefrukt i soffan innan jag ska sova. Smarrigt ! Förresten så brukar jag ha vita örngott med volang på de stora kuddarna i soffan och rosa på de små kuddarna men de hänger fortfarande på tork.
Gud, det känns så himla skönt att inte behöva gå upp tidigt och gå till skolan imorgon ! Behöver inte ha någon stress att gå och lägga mig över huvud taget. Det blir att sova till nio som vanligt och efter en lång frukost framför nyhetsmorgon TV4 (vuxenpoäng !) och massa kaffe blir det till att plugga. Ska se om någon av flickorna har lust att ses i skolan och plugga lite, det skulle vara trevligt.


Take a chill-pill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0