12 januari 2011

Igår hade jag och min man varit tillsammans i ett halvår, tiden går så himla fort så det inte är sant alltså !

Idag har jag varit i skolan i 7,5 timmar och pluggat röven av mig, kom hem och gosade med katten, lagade mat och nu sitter jag har och gör inte så mycket. Borde väl försöka plugga lite till så jag får grepp om det sista och kan brörja göra gamla tentor imorgon. Det enda problemet är att jag är så sjukt trött i huvudet !

På fredag kommer min man hit och jag längtar sjukt mycket ! Vill bara att tiden ska gå. Det kommer blir en lugn helg med massa mys så jag tänkte faktiskt anstränga mig och göra tacos på fredag kväll.

Nu ska jag ta och röja undan i "köket" och sen ska jag i alla fall plugga lite innan jag ska gå och sussa kudde. Imorgon ska jag göra något jag velat göra länge ! Men jag tänker inte berätta vad det är, det får ni se imorgon.


Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0