13 januari 2011

Jahapp, då har jag gjort det gen.. piercat mig ! Det vart en i mitten av underläppen denna gång och jag har sagt att detta ska vara min sista. Fast å andra sidan så vet man aldrig med mig, jag skaffar bara fler och fler. Men jag funderar på att ta tag i mina tatueringsplaner nu och sätta ryggtavlan i verk.

Var och gjorde piercingen i förmiddags och hade först en läkring i men jag tyckte att kulan på den var för stor och jag trivdes inte med den ringen så jag gick tillbaka efter jag pluggat klar i skolan för idag och bad dom sätta i en stav istället. Så nu har jag en stav ! Egentligen är det inte så bra att byta som jag gjorde eftersom det irriterar hålet och jag kan säga att det gjorde ondare att byta till staven än att göra hålet.
Jag var lite nervös, eller okeij, skit nervös när jag skulle göra den eftersom jag har gjort alla mina hos Carola på Down Town i Söderätlje och hon är super duktig och nu skulle någon helt ny dude pierca mig här i Västerås.. huga huga ! Men han var jätte duktig och allt gick super fort. Fast tungan gjorde jag i Borlänge under Peace&Love 2009 och näsan gjorde jag själv när jag var tretton.
Jag kan tillägga att jag är nålrädd. Tro det eller ej !


Och ja, vad ska man säga ? Det kommer komma en dag då jag börjar plocka ut mina piercingar en efter en istället för att göra nya en efter en.

När det läkt ska jag testa att sätta i en mindre ring med en mindre kula på och se om jag trivs i det, annars får jag fortsätta med stav. Det känns ovant att se mig själv med en till piercing i ansiktet men jag är nöjd !


Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0