22 juli 2011

Looong time, nooo see !

De senaste veckorna har jag och min kära man gjort en del. Vi var på Gotland och hade det hur mycketigt som helst, helgen efter det bar det av till Västerås för Power Meet och förra helgen var en lugn fredag hos Jespers kompisar följt av en lördag med Gröna lund.

Igår var min sista dag på jobbet och som vakten sa när jag lämnade in mitt passerkort "Då är det bara att vänta på lönen nu då". Idag ska jag och min man till TomTit hur löjligt det en låter men vi kan springa runt och fjanta oss vilket jag tycker är huuur skönt som helst.

Jag var och gjorde mina naglar på salong i onsdags också, kan visa bild lite senare och så. Nu ska vi kolla lägenheter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0