24 juli 2011

Hallå hallå, det går trögt här på bloggen just nu.. Håll ut !

Jag vet inte om jag sagt det en men jag blev antagen till kurspaketet Vindkraft på Gontlands Högskola. Studierna kommer ska på distans då hela paketet är uppbyggt på att man SKA läsa det på distans. Känns verkligen hur kul som helst ! Lägenhet tror jag att jag och baby kommer få snart också. Vi kom 1:a på en lägenhet som vi var tvugna att tacka nej till eftersom han som bodde där inte svarade när vi ringde så vi kunde inte åka och titta hur det såg ut. Men men, väntar svar på två andra nu. Håll tummarna !


Fullt normal ? Jajamen !

Imorgon åker jag till Västerås över dagen, ska hämta en inlämning och lite böcker och så. Samt glasögon och böcker. Ska försöka få med mig lite som jag inte kommer använda när jag är där några veckor efter sommaren också så jag slipper flytta det sen. Får nämligen låna mammas nya bil, Smulan, och hon går som ett spjut. Haha, kanske skulle köpa en sån där tröja där det står "FUCK YOU I DRIVE A VOLVO" på till henne.
Gjorde nyss mammas naglar också, kommer bild imorgon. Vart riktigt nöjd själv, första gången jag gjorde något riktigt "pilligt" mönster.

Jag tänker inte skriva något om det som hänt i Norge förutom att jag nästan satt bänkad framför nyheterna igår. Så fruktansvärt hemskt att jag var nära att börja gråta, hur fan kan man göra något sådant ?!

Nu ska jag ned och sätta mig i soffan ett tag innan det är dags att mysa ned i sängen bredvid min älskade pojke !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0