28 juli 2011

Sitter och funderar på om jag ska ha utsläppt eller uppsatt hår idag. Är inne i en period när jag alltid, ALLTID, har uppsatt hår. Egentligen helt enkelt för att mitt hår befinner sig i en sån där jobbig period när det varken är långt eller kort.


Utsläppt eller uppsatt ?

Idag ska jag i alla fall iväg till Tumba och träffa min barndomsvän Petra. Det känns som år och dagar sedan jag träffade henne men om jag inte minns fel var det senast i februari tror jag. Hon har varit ute och rest, som vanligt, så det ska bli kul att höra. Nu senast var hon på Bali. AVIS ! Och så har hon kommit in på högskolan i Gävle, hur kul som helst ! För henne, inte för mig, haha.
Ikväll ska jag och baby iväg och kolla på en lägenhet klockan sju. Spännande ! Hoppas att den är fin och att vi får den. Om jag inte minns fel är det en 3:a. Skönt att ha stort.

Men nu ska jag ta och borsta tänderna och sen röra mig ned mot bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0