1 juni 2011

Jag och Missy ligger och myser i soffan och kollar på Vad blir det för mat. Har tänkt att jag också ska ta och laga lite mat ikväll men inte riktigt än, måste diska undan först så jag får plats. Och så tänker jag vänta tills mitt magont går över. Var så hungrig när jag kom hem att jag kastade i mig yoghurt med annanas, jordgubbar, pumpakärnor och bovete samt två knäckemackor och ett glas mjölk.. och alltid när jag kastar i mig något får jag jätteont i magen. 



Skolan idag har gått bra ! Hade föreläsning 0830-1200, styrelsemöte 1200-1320 och sen satt jag och Rickard och pysslade lite med inlämningen i strömingsteknik. Vid halv sex tyckte jag att det räckte så då gick jag hem. Pratade med baby för inte så länge sedan, han var påväg till Trolhättan då till sin bror som bor där. Känns konstigt att han inte kommer hit i helgen, jag menar, han är ju här varje helg. Men jag förstår att han vill åka till sin bror, han måste ju träffa honom också. Hoppas verkligen att dom får fint väder i helgen för dom skulle på cruising och lite sånt.

Nu måste jag ta och värma min vetekudde och lägga den på magen i en kvart eller så så att jag kan börja röra på mig snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0