12 juni 2011

Är precis klar med kompleteringarna på den sista matteinlämningen. Ska promenera bort till skolan imorgon för att lämna in den och sen är det bara att hoppas att det inte blir några nya kompleteringar. Skulle vara så himla skönt att slippa ! Jag kom fram till förut att jag inte ska skriva termon på tisdag. Jag märkte när jag satte mig och skulle kolla på det förut idag att det inte fanns en chans i universum att jag skulle klara av att plugga in allt på 1,5 dag. Satsar istället på matten så jag kanske klarar 2 av 3 duggor om jag har tur. Så det blir till att kötta matte imorgon och på tisdag och sen hoppas att det går vägen.

Nu ska jag göra mig klar för sängen, eller snarare soffan. Det är på tok för varmt här inne efter att jag lagade mat för att jag ska kunna sova på loftet. Gjorde en super enkel kyckling rätt med sån där färdig söt&sur sås från Uncel Ben's. Haha, och så vart jag lite sugen på något när jag stod och lagade mat.. så jag smällde i mig en halv kladdkaka som var kvar från i fredags. Smarrigt värre ! Men av någon konstig anledning var jag inte det minsta hungrig sen när maten var klar. Konstigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0