15 juni 2011

God morgon, god morgon ! Är trött som ett as eftersom jag drömt mardrömmar i natt.. Och det är inte så att mina mardrömmar är av det "normala" slaget, nej nej, nu snackar vi brutala. B R U T A L A !!! Kanske kan berätta någon av mina fin fina drömmar någon gång men just nu har jag varken lust eller ork. Är rätt trött på dom här perioderna. Jag drömmar nämligen mardrömmar i perioder, det kan gå flera månader utan en enda och sen kan det komma en månad där jag drömmer hemska drömmar var och varannan natt.


Det första jag gjorde när jag vaknade i natt vid 4-tiden var att smsa baby. Mycket mysigare när han är här ! När jag drömmer mardrömmar när han är här brukar jag inte väcka honom men jag brukar lägga mig väldigt väldigt nära med huvudet mot hans bröst och somna om gott igen.


Nu ska jag dricka upp kaffet och klä på mig sen så att jag kilar över gatan till frisören i tid.

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

Shue! Var gärna med i tävlingen på min blogg där du kan vinna en läkning i ett inlägg i morgon! Det enda du behöver göra är att gissa åldern på hunden som är på bilderna! Lycka till! :)



Länk direkt till tävlingen: http://babustyle.blogg.se/2011/june/tavling-gissa-aldern-och-vinn-en-lankning.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde!

2011-06-15 @ 22:46:55
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Visst är det härligt att det ÄNTLIGEN är sommar? Har du några speciella sommarplaner?

2011-06-16 @ 01:12:05
URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0