16 april 2011

Så himla skönt att äntligen vara klar med städningen. Vart försig klar för ett tag sedan men har varit uppe på ICA och handlat frukt till fruktsalladen jag ska göra imorgon när flickorna kommer hit och fikar. En av dom har "slagit vad" om att inte äta bullar, godis, glass, dricka läsk m.m. på ett helt år (??!!!) Jag säger bara: Hur sjutton tänkte du nu, haha ? Hur som helst så köpte jag lite vattenmelon, passionfrukt, grape och lite annat smarrigt att ha i. Sen när jag kom hem pratade jag med baby, i en halv timme ungefär. Det är så skönt att vi kan prata om allt möjligt, vi pratade om allt från vad vi ska göra i sommar till min matteinlämning till att han tyckte att jag skulle måla naglarna röda. Vilket jag ska göra efter jag varit och hämtat tvätten i tvättstugan. Allt borde vara torrt nu med tanke på att de hängt i torkskåpet ungefär fyra timmar .


Det kanske inte ser så nystädat ut, men tro mig, det är det. Och i verkligheten ser man verkligen att det är nystädat och man känner den där nystädat-lukten när man kommer in.

Imorgon kommer flickorna hit vid 12 ungefär och fikar och sen ska vi promenera tillsammans mot stan sen eftersom jag måste kila vid kvart-tio i två för att hinna i tid till duggan. Mysigt att dom kommer hit, dom är ju inte här så ofta med tanke på att jag bor längst bort utan oss. Efter duggan kommer mamma och baby och hämtar mig, så himla skönt att slippa åka tåg hem. Speciellt eftersom jag har så mycket packning. Haha ! Och inte är den fullständig än, nessesär, hår grejer, skor och lite sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0