16 juni 2011

Duggan idag gick helt okeij kändes det som, men som vanligt tänkter jag inte ta ut något i förskott. Bara att hoppas på det bästa ! Skulle ju vara skönt att klara 1 av dessa 3 duggar i alla fall. Imorgon är det dags för den sista och sen kommer mamma och baby och hämtar mig.

Tänkte att jag skulle ta och diska undan all disk, eller i alla fall hälften för det är ungefär vad som får plats i diskstället. Så kan jag ta den andra hälften efter jag ätit lunch och disken hunnit torka. Låter smart ! Sen blir det till att plocka och dona innan det är dags för dammsugning och golvtorkning. Blir någon någon paus i städandet för att läsa lite matte skulle jag tro. Men jag får se hur jag gör, kanske tar det innan jag går och lägger mig. Nej, disken väntar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0