16 juni 2011

God morgon god morgon ! Tog visst lite fel på tiden tentan går idag, jag trodde att den gick 0930 men tur att jag kollade innan jag gick och la mig. 0830 går den och man ska vara där 0810 ! Så någon gång mellan klockan midnatt och halv ett var det bums i säng, sjukt skönt att slippa mardrömmar inatt. Happy girl ! Hur som helst ska jag äta upp, gör mig klar och promenera bort till den där sjukt roliga tentalokalen ni vet.

Tänkte att jag skulle börja packa igår, det vart att jag packade klart. Idag ska jag ta och tvätta handdukar och sen är allt rent !, förutom de jag haft på mig sedan jag tvättade kläderna då. Idag blir det att plocka lite, dammsuga, torka golven och göra lite fint här så det är städat tills jag kommer tillbaka på Power Big Meet och så kommer tjejerna över på fika imorgon förmiddag.

Klippte mig ju igår.. mitt hår är förstört så löshår är på g hem till mig ! Och nej, jag tänker inte visa !

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

2011-06-16 @ 10:33:54
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0