17 juni 2011

Hallå, sitter och tar det lite lugnt innan mamma och baby kommer. Sista dugga är skriven så nu är det sooommarlooov ! Sjukr nice ! Jag tror att jag packat allt jag ska ha med mig så ska bara diska undan från fikat idag. Jag hade ju gjort fruktsallad vilket uppskattades. Hade gjort jätte mycket, säkert så det skulle räcka för åtta personer, men vi fyra (Jag, Jossan, Kathi och Fredde) åt upp allt. Och så fick jag paket. Haha, alla som känner mig vet att jag ääälskar paket. Jag blir som ett litet barn ! Allt var rosa, kan lägga upp en bild sen. Hur som helst, ett sadelskydd till cykeln, ett martiniglas, sugrör och drinkpinnar. Och så hade de även med sig en flaska mousserande, rosa såklart, som vi skålade i. Jag fyller ju trotts allt 20 hela år på söndag. Det var i alla fall super kul att dom kom hit.


Today I look like this ! Älskar den lila färgen på min Onepiece.

Jag vet inte hur tentan gick, antingen super eller åt helvete. Bara att vänta på resultatet nu, kommer om senast fyra veckor. Nu ska jag ta och kolla om det finns något i min garderob jag kan ta på mig eller om jag får ta och åka hem i overallen kanske. Skulle faktiskt fungera riktigt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0