19 juni 2011

Igår var det utgång med bror och baby och idag har det varit mest lugnt. Och jag fyller ju trotts alls 20 år idag så inte så konstigt att vi skka tre varit slitna idag. Jag och älsklingen gick inte upp och åt frukost fören vid två-tiden. Och så fick jag massa fina paket. Nagel grejer, en års prenumeration på min favorit tidning Illustrerad vetenskap, present kort på Lindex och på en nagel salong, helekopterflygning över Stockholm med älskling, spabehandling och en jätte söt bok som jag kan visa imorgon eller så.


Jag och baby igår. Idag är det precis ett år sedan vi träffades första gången.


Har nyss gjort mammas naglar som kommer bild på imorgon. Nu ska jag fixa så att jag får min post skickad hit till mamma under sommaren och sen ska jag och hjärtat mysa till en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0