20 juni 2011

Idag är jag trött som ett as och fryser som en liten gnu ! Kan kanske bero på att jag gick upp halv fem imorse, första dagen på jobbet imorse och ville inte behöva stressa. Jag blir på så sjuuukt dåligt humör när jag stressar. Men dagen gick bra och det känns som om dessa fem veckor kommer gå fort. Skönt !

Baby sov hos mig i natt och det är ju aldrig fel att vakna och se han vackra ansikte på morgonen. Bästa som finns ! Och på torsdag går han på semester och då kommer han att vara hos mig i tre veckor. Underbart, äntligen får vi spendera all tid med varandra !



Några bilder på den supersöta boken älskling jag mig, tillsammans med en helekoptertur över Stockholm och valfri spabehandling. Han skämmer bort mig på HÖG nivå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0