22 juni 2011

Hallå hallå ! Long time no see.

Sitter hemma hos min älskade fästman, vi har precis varit ute med hunden. Ska sova här i natt, super mysigt ! Imorgon är det torsdag och det ska bli skönt med långhelg. Helt ok med 4-dagars vecka första veckan. Midsommar kommer spenderas med babys kusin, hennes fästman och deras dotter. Precis som valborg. Det blir en sväng upp till Torekällberget och jag tänkte få någon att dansa runt stången med mig, sen blir det sill, grillat, jordgubbstårta och alkohol. Kommer bli riktigt nice !

Mamma och hennes man åker till Gotland imorgon vilket innebär att jag och baby har huset för oss själv i tre veckor. Han ska nämligen vara hos mig. Och det går framåt med lägenhets letandet, blir erbjudna visningar lite titt som tätt. Hoppas vi får en snart !

Kommer inte att ha internet hemma fören på söndag så vi hörs först då om jag inte bloggar någon annan stans ifrån. Ha det bra så länge och bryt inga ben !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0