3 juni 2011

Hallå ! Ligger i soffan och har precis ätit lite snabbt. Kom hem nu nyss från skolan. Att sitta och plugga i solen från 11-tiden till ungefär tjugo i fem var lite fööör skönt. Jag är så röd på bröstet, armarna och överryggen att jag ser ut som en kräfta. Haha ! Jag var tvungen att köpa superåterfuktande bodylotion och solskydd på vägen hem. Men ska ta och vila till halv sju och sen ska jag ta och hoppa in i duschen och sen göra mig iordning och bege mig iväg till Zerina och dricka vin.

Jag vet att jag sagt det förrut i veckan men det känns så sjuuukt konstigt att baby inte kommer idag ! Saknar honom som en dåre ! Men på fredag kommer han, jag längtar så frukstansvärt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0