4 juni 2011

Det ska bli skönt att ta en kall dusch nu efter att ha legat ute i parken i stan och solat, pluggat och pratar strunt med Jossan och Kathi från klassen i några timmar. Sen ska jag möta upp Magnus och Rickard för att dra och grilla hos Kalle. Jag hittar inte dit så dom möter mig på vägen liksom. Efter grillningen och så ska vi ned till stan och dansa mogendans och Zerina jag var hos igår ska med också, det kommer bli superkul ! Det är så himla skönt att gå ut och dansa bugg för det är ingen som raggar på en ! Det var det inte sist i alla fall och jag hoppas verkligen det inte är någon som gör det idag heller.

Nej, nu måste jag duscha så att jag hinner till halv sju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0