5 juni 2011

Hallå hallå ! Sov till tio idag, hur skönt som helst ! Det tyckte Missy också för när jag vaknade kollade hon på mig med en blick som sa "Snälla, ligga kvar ! Jag är trött !", så vi gosade lite innan jag gick upp. Söta underbara katt ! Kvällen igår vart riktigt lyckad. Vi grillade, drack lite, snackade och skämtade hej vilt innan vi rörde oss ned mot stan. Precis som förra gången var det ingen "gubbe" som ville dansa med mig vilket jag tycker var väldigt skönt. Men jag och Magnus fick fin fina komplimanger av folk som tyckte vi var jätteduktiga. Pricken över i:et hade varit om baby hade varit med. Nästa gång får han ta och följa med igen !

Idag ska jag iväg och köpa kattsand. Eftersom det inte är någon panik på att jag måste ha kattsand nu nu nu, så tänkte jag att jag fick ligga i solen och plugga igår istället. Men idag ska jag iväg och köpa en kartong så att jag kan göra rent hennes låda ordentilgt och byta all sand. Brukar skölja ur den och tvätta den med cillitband eller liknande en gång i månaden för att hålla den fräsch. Ja, och sen ska jag plugga resten av dagen. Ska kötta matte !


Ha det gött så hörs vi senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0