7 juni 2011

Hallå ! Kom hem för ett litet tag sedan efter en kväll på Harry's uteservering med grannen Emmie. Det vart lite dricka och massa prat. Det vart bara en Xider och en öl för min del men det kändes som att det räckte med tanke på att jag ska upp klockan åtta imorgon och vakna till liv och käka frulle. Tänkte börja plugga vid nio tiden.


Tog en liten snabb bild innan jag gick. Testade faktiskt mörk lila ögonskugga, gillade det skarpt. Tänkte köra det på lördag, tror att baby kommer gilla det också !

Är riktigt trött nu så ska ta och borsta tänderna, tvätta av ansiktet och gå och lägga mig. Imorgon blir det till att sova tidigt, tenta på torsdag.


Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0