7 juni 2011

God morgon, god dag och hej ! Kom hem för ett litet tag sedan, åkte till baby igår. Super mysigt ! Var framme tjugo i sex och då gick vi och käkade middag, vart sushi för min del och baby åt wok, sen promenerade vi hem till honom och satt i solen och tog en öl och pratade innan vi gick och la oss i sängen och kollade på tv och myste. Så himla skönt att träffa honom, har saknat honom som en tok. Jag grät igår innan jag åkte för att jag sakande honom så mycket.

Jag försöker få det så kort som möjligt så om man inte räknar med idag och inte med fredag då han kommer så är det bara två dagar kvar tills vi ses igen. Onsdag och torsdag. Åååh vad jag längtar, vill ha honom här nu ! På lördag har vi varit tillsammans i 11 månader, tiden bara rusar förbi ! Känns som bara några månader sedan jag träffade honom första gången. Det underbaraste är att jag fortfarande är kär upp över öronen som jag var ibörjan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0