8 juni 2011

Skrev ett inlägg som försvann för att min internet fick ett litet frispel.. suck ! Sammanfattar det lite kort.

Tog en promenad med Emmie till skolan i förmiddags. Jag skulle hämta ut en inlämning och lämna in en annan, och Emmie skulle hämta en tenta. På vägen hem gick vi in på Kåren och köpte varsin stooor kaffe. När jag kom hem pratade jag med baby och lagade jag mat, kycklingklubbor med potatis så nu har jag matlåda imorgon och på fredag också. Skönt att slippa stå och laga lunch. Sen smörjde jag in mig och gick ut och la mig i solen 2,5 timmar och pluggade. Huuur skönt som helst ! Nu har jag precis tagit en dusch och smörjt in mig med bodylotion och ska ta och plugga lite till. Klockan 23, absolut senast 2330 ska jag stänga böckerna och gå och sova.

Får se om jag skriver något mer ikväll eller inte, tänkte lägga tiden på att parat med baby istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0