9 juni 2011

Hallå ! Idag är det dags för tenta #1, dirrefential och integralkalkyl 2. Det är en 3 timmars tenta så ska upp på ICA och köpa en chokladkaka så jag har utifall att blodsockret skulle svika och sjunka till botten. Lätt hänt när det handlar om mig nämligen. Det kan vara som att vända på en pannkaka så är blodsockret i botten, jag är anti allt och har ingen lust.. vilket leder till att jag inte kan tänka och tentan går åt helvete !


Ja, det här är vår fin fina tentamens lokal. Visst blir man peppad ? Kan ju tillägga att detta är ungefär en fjärdedel av hela lokalen.

Ska ta och kolla två saker jag är lite halvt osäker på och sen får det vara nog. Då är det bara att göra det bästa på tentan och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0