9 maj 2011

Jag vet inte om tentan idag gick bra eller dåligt. Svårt att säga ! Bara att vänta på resultatet. Pluggade strömning när jag kom hem men efter ett tag kände jag att jag inte fick in mer i skallen så satte mig och målade naglarna. Tro det eller ej, men jag fick lust att göra franskmanikyr.. Eh, jag som tycker att det är så fult fick lust att göra det på mig själv ?! Sen skulle jag ha lite blommor på vissa naglar men det ville inte bli bra idag så jag tog bort allt, gjorde om och drog en linje med silverglitter precis under tipparna.

Imorgon är det dags för tenta #2, Strömningsteknik. Köpte en Pepsi MAX, marabou cookies and cream och äpplen till de 5 timmarna jag ska sitta där och gnugga geniknölarna. När jag är klar ska baby möta upp mig och så ska vi handla lite till kvällen. Nu ska jag måla topplack och sen gå och sova. Orkar inte yoga idag.

Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0