1 mars 2011

Jag och mina morgonrutiner. Samma sak varje morgon för annars blir jag helt förvirrad och kan förstöra en hel dag.
När jag väl tagit mig upp gör jag frukost och ger katten mat i den speciella ordning jag gör varje morgon. Sen sätter jag mig i soffan och äter frukost samtidigt som jag tittar på nyhetsmorgon och de lokala nyheterna och sen gör jag mig iordning i en speciell ordning. Om jag inte gör saker i min ordning så glömmer jag bort lite olika saker.

Idag har jag inga föreläsningar men ska försöka vara i skolan vid åtta-halv nio och sätta mig med matten. Efter lunch ska vi i min grupp börja lite smått och förbereda oss inför morgondagen laboration i termodynamiken och göra lite mer på vår inlämning tror jag. Ikväll är det dans igen, äntligen ! Ska betala för de resterande 10 gångerna idag. Det var så himla kul !

Nu ska jag dricka upp kaffet och diska upp all disk sen innan jag gör mig iordning.


Najsa på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0