10 mars 2011

God morgon god morgon ! Ska dricka upp kaffet och packa klart sen har jag tänkt så det bara är att åka hem och hämta grejerna och kissemissen sen och åka. Ska även fixa iordning det Missy ska ha med sig i helgen. Hon måste ju ha lite leksaker och så ! Påvägen till skolan ska jag förbi min vän och lämna låda och sand så jag inte behöver ta det i eftermiddag när jag lämnar henne.

Köpte ju en extralåda igår som hon kan ha dom få gånger jag behöver kattvakt och det vart en rosa så klart ! Hon måste ju känna sig hemma, haha. Hon kanske får en chock om hon kommer till något ställe där det inte finns något rosa. Man vet ju aldrig ?

Hm, kanske ska ta med mat och hennes leksaker nu på morgonen också ? Det blir mycket smidigare sen då. Har ju en burk klart med hårdisar och två burkar mjukmat. Jag får se hur jag gör. Måste leta upp laserpennan som jag inte vet vart jag la den igår efter vi hade lekt. Jag förstår inte att en röd prick kan vara så rolig. Och sugrör, hon ääälskar att leka med sugrör, tror hon tycker det är roligare än kattmynta-bollar och bjäller-grejer jag köpt till henne.

Hoppas ni får en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0