17 mars 2011

Nu är jag klar matten för idag (igår ?), så nu ska jag bara städa lite eftersom baby kommer imorgon och sen får jag sova några timmar. Eller städa och städa, jag ska plocka upp från golvet och lite så, vet inte om jag vill diska nu med tanke på att jag brukar skramla och bonka i väggarna rätt mycket och jag antar att grannarna mina sover. Jag får se hur jag gör. Beror på vad klockan blir när jag är klar med "städandet".

Fast man kanske ska strunta i att gå och lägga sig ? Jag menar, det bästa med att aldrig gå och lägga sig är att man inte kan försova sig ! Haha, nej men skämt å sido. Jag kommer hur som helst vara totalt död imorgon. Och BTW så tror jag att jag har bestämt mig för hur jag ska göra med skolan, beror väl dock lite på hur det ser ut för mig i slutet av denna termin som jag sa förut. Men kollade lite på hemsidan för högskolan på Gotland och jag såg att de hade slutat med kruspaket Vindkraft på halvfar och kör det nu mer bara på helfart. Så funderar på att försöka kämpa mig igenom dessa tre år, eller hur lång tid det nu kommer ta och sen köra på en magister examen i vindkraft. Låter rätt lockande faktiskt ! Magister, det skulle vara något !


Ja.. ni är väl vana vid att jag fular mig rätt så ofta så jag bjuder på en till ful bild. Hm, jag skulle tycka det var rätt kul om man hade såna där mössor och grejer som man har i USA när man är klar på colleg (stavas hur ?) här i Sverige när man är klar på högskolan. Jag menar, det är ju typ same same !

Nej men, städa var det va ? Kanske ska ta och dricka det sista kaffet innan jag sätter i gång. Inte undra på att jag inte är trött när jag dragit i mig sex koppar kaffe sen ungefär cirkus birkus kockan 23 igårkväll !


GOD MORGON !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0