18 mars 2011

Ingen bra kombo denna dag med mensvärk, snö, om dugga, tvivel och funderingar om hur jag ska göra med min utbildning. Fick ju dock vakna bredvid baby som även fixade frukost till oss när jag låg och led i mina smärtor i soffan. När jag väl har mensvärk har jag extrem värk, jag brukar vanligtvis inte ens kunna gå upprätt för att jag har så ont.

Hur som helst så ska jag läsa lite lite lite grann och repetera inför skrivningen nu. Efter skrivningen ska vi hela gänget till Sports bar och käka taco. Vi får se om det eventuellt blir utgång ikväll eller inte.

Bläää, jag vet inte hur jag vill göra ! Energi är intressant men det är psykologi också. Jag slits verkligen mellan dessa två beslut..


Bjuder på en bild på min och min mans tatueringar. Vi tog denhär dagen efter vi gjort dom så ja, dom är vackrare nu om jag säger så. Min är mer eller mindre helt läkt. Inga korpor kvar alls.


Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0