19 mars 2011

Idag har jag varit vaken länge ! Vi vaknade klockan åtta redan men gick inte upp fören halv nio. Efter vi ätit frukost och så gick vi upp till ICA och köpte hår färg till Jesper. Han gjorde blonda "highlights" igår hos frissan men det var lite gult så jag blekte hela hans hår imorse. Köpte Syoss hårfärg och den var riktigt bra ! Nu är han super snygg min man !

Sen åt vi lunch och jag pluggade lite Termodynamik innan vi gick ned till stan och handlade lite till ikväll och sen gick vi förbi min vän som hade Missy förra helgen och hämta hennes låda. När vi kom hem satte vi oss i soffan ett tag och jag somnade till en halv timme. Huuur skönt som helst! Nu är jag super trött men baby gjorde kaffe till mig så jag piggnar nog till snart.

Ska göra lite mer termodynamik nu och ikväll ska vi bara vara hemma och mysa. Äta räkor, dricka vitt vin och kollade på film.


Igår var vi ute BTW, först käkade vi tacos ett gäng på Sportsbar och sen åkte vi hem och fixade till oss lite snabbt och sen drog vi iväg till en kompis och å förade vi där innan vi gick en sväng till Kåren och sedan vidare ut.


Ha det gött !


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej tjejen!

Blir så glad när jag läser din blogg om bla dig å jesper! Så himla kul :) Och du, när jag är klar med skolan (har tenta den 30e mars) så hoppas jag att vi kan styra upp en dag då jag kan komma och hälsa på!!! <3

2011-03-20 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0