26 mars 2011

Jag är sjuk. Arbetslös. Nykter. Låter härligt va?
Har tydligen fått feber idag, tillsammans med min whiskeyhosta som jag haft ett par dagar nu. Passar därför bra att jag har sagt upp mig från jobbet så att jag får minst ett par dagars vila utan dömande blickar och dålig image på jobbet. Har några jobb på gång, men får se hur det blir. Har filurat lite på en ny header, så jag gjorde slag i saken och laddade ner Illustrator från en hemlig sida som min pappa så fint uttrycker det, filurade lite till och nu är det färdiga resultatet uppe. Behövs ju definitivt lite finslipning och lite mer filurande men jag gillare ändå, nu är det bara att vänta och se vad Carro tycker också!
Ikväll missar jag "Festa tills du dör" som jag har sett fram emot, men jag får väl festa tills jag dör en annan gång. Smell you later alligator, in a while crocodile! I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0