27 mars 2011

Kollade Stockholm-Båstad samtidigt som jag pluggade.. riktigt kasst tyckte jag faktiskt att det var, synd för jag trodde att det skulle vara riktigt bra. Sen kollade jag någon film efter det samtidigt som jag fortsatte att plugga och nu går det en annan svensk film. Naomi Rapace är med i den, lite kul att se henne utan alla "piercingar" och som Lissbeth Salander. Nu har jag  i alla fall pluggat klart och ska gå och lägga mig och sova. Upp klockan åtta imorgon för att åka iväg och dansa. Nice nice !

Önska mig lycka till på tentan imorgon !


Jag vill inte sova utan min älskling.. vill ha honom här nu nu NU, och hela tiden ! <3
Jag vet att du tjuvkikar in här lite ibland,
älskar dig baby !


Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0