27 mars 2011

Hellu ! Nu är jag hemma i Västerås igen efter några dagar hemma hos mamma i Stockholm. Åkte redan i onsdags så jag har haft gott om tid till att plugga till tentan imorgon i Termodynamik. Ska försöka plugga in lite mer hur man ritar in i diagram och så så är jag nästan helt säker på hur man ska göra sen.

Jag har i alla fall hunnit återhämta mig lite och tror att jag vet lite mer vad och hur jag vill göra nu. Så det blir till att fokusera och försöka göra något bra av det hela.

I alla fall..
Torsdag: Pluggade från 0900-2000
Fredag: Pluggade från 0900-1700 med ett litet avbrott i mitten där när jag åkte ned till centrum och köpte kläder till kvällen. Skulle egentligen ut med några vänner till mig men det var lite strul så jag och Jesper gick ut med hans kompisar istället.
Lördag: Firade farmor som fyllt 75 med en 5 (!) timmars middag på Långbro värdshus. Sjuuukt jävla god mat !

Nu är jag hemma och har redan hunnit med att dö lite grann. Jag skulle ut med Missy i dag innan vi skulle åka eftersom hon gillar att vara ute nu när snön är borta.. men hon den lilla rackarn blev skrämd av något så hon sprang i väg och gömde sig men vi hittade henne och efter ett tag kom hon fram från sitt gömställe.
Vi fick skjuss hem hit också och hon var så trött efter sitt lilla äventyr att hon sov hela vägen och nu har hon ätit lite och nu ligger hon och söver på elementet som vanligt. Hennes favorit ställe !

Nu ska jag plugga lite och ikväll blir det dans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0