28 mars 2011

Det var ungefär ett år sen jag använde photoshop sist, förutom headern som jag ändå mest använde Illustrator till, även Illustrator var ungefär ett år sen, alla mina adobe-program försvann tillsammans med min skoldator när jag tog studenten och sen har jag inte tagit tag i att köpa. Märkte nu när jag har suttit och pysslat lite hur ringrostig jag faktiskt är, så för att ge mig själv lite inspiration och för att skryta om hur duktig jag faktiskt var förut, host host, så tänkte jag lägga upp lite gamla verk jag gjorde förra året.
Alla bilderna komponerade jag ihop av olika externa bilder, som man kan se på "färgbilolyckan", och med en massa olika bearbetning, de flesta av de här tog mellan ett par timmar att göra upp till typ 2 dagar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Gillar er nya header :D

2011-03-28 @ 18:19:01
URL: http://pepplos.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh vad kul att höra, jag gillar den också! Den är lite mer personlig än den vi hade innan :)

2011-03-28 @ 18:39:26
URL: http://carusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0