28 mars 2011

God morgon ! Har precis ätit frulle, en mega espressor och yoghurt med kanel och müsli. Ska ta och hoppa in i duschen lite snabbt innan jag ska cykla iväg till min kompis och träna Lindy. Love it ! Så himla skönt också när det börjar bli vår när man kan börja cykla över allt.

Och så innan jag kilar så måste jag bara få flasha lite med min super nice vecka !
Måndag: 10.00 Träna Lindy Hop.  14.10-19.30 Tenta i Termodynamik.  20.00 Jacuzzi och bastubad med ett gäng vänner. Tradition att vi hyr ett "spa"-rum på ett ställe här i Västerås efter varje tentaperiod. Det är vi värda !
Tisdag: Shoppa kläder till Sittningen som är på fredag. Tema sport och jag och min man har ett super bra eget litet tema. Måste kompletera lite på en matteinlämning.  18.30-19.30 Lindy Hop
Onsdag: NAAADAAA, jag ska ligga i soffan heela dagen ! Det var inte igår det.
Torsdag: Baby kommer hit ! <3  13.15 Klassrepresentant möte.
Fredag: 19.00 Sittninge och party all night long !
Lördag: Mys pys
Söndag: Baby åker hem..



Jag och min man senaste vi var på maskerad. Halloowen och det var fest på Kåren. Jag var Donatello för dom som inte ser det, jag och mina Turtles kompanjoner var grönast på hela festen !.. förutom två som var Hulken då. Ja, Jesper var en sliten Mälekon. Vilket är ekonomi människor på vår skola..


Nu ska jag najsa vidare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0