29 mars 2011

Te och rostade mackor med marmelad och ost, helt okeij efter lite dans såhär på en tisdagskväll ! Det gick helt okeij att dansa idag, dock var det mest repetion och så gick vi igenom lite nytt. Vi är inne på kickar nu eftersom vi har snurrat en hel del fram till förra gången. Alltid kul att gå vidare och lära sig något nytt så man känner att det händer något.

Det vart aldrig av att jag åkte och lämnade blod innan, jag ska göra det på torsdag förmiddag innan baby kommer istället. Tyckte det var så mysigt att bara ligga i soffan och gosa med Missy istället.

Ikväll ska jag bara kolla på tv och ta det lugnt. Tänkte att jag skulle göra ett storkok chiliconcarne men jag kom på att jag inte har lök och så hemma så jag göra det imorgon stället. Måste ändå gå och handla lite då.


Jag vet inte om jag har sagt det eller inte, men jag är redhead nu.

Färgade det förra veckan i tisdags efter jag varit hos frisören och klippt topparna. Trivs riktigt bra i det men vill ha det lite ljusare rött. Trivs nog bara i rött och svart egentligen så efter en lååång svar period är det dags för en röd nu.


Ha en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: C

Scheetafin i rött! :)

2011-04-04 @ 23:40:41
Postat av: Carolin

Tackar :)

2011-04-04 @ 23:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0