29 mars 2011

Godmorgon! Jag har precis gått upp och ska strax pallra mig iväg ner till stallet en snabbis. Det ser ut som att det regnar genom fönstret, hur härligt är inte det? Regn kan leda till ovanligt trevliga partykvällar på sommar! tillsamans med Thea eller till myspys hemma i soffan med en bra film och trevligt sällskap .. dock känns det ju som att jag behöver en rejäl skopa tur för att hitta någon som vill ha en mysig filmmorgon med mig fem i nio en onsdagsmorgon! 

Vid klockan 12 ska jag sen iallafall ta bilen till stationen och åka iväg på arbetsintervju, fräsigt! Håll alla tummar och stortår! Ska vara borta vid tekniska klockan 13, så då har jag gott om tid att spatsera runt lite innan och peppa mig själv!
Thea slutar sen vid 6 ikväll så då tänkte vi käka lite middag hos henne, vet dock inte vad jag ska hitta på att köpa med mig till oss. Lär nog bli något av det vanliga vi brukar käka, pasta med sås. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0