30 mars 2011

God kväll ! Sitter här och tittar på Vad blir det för mat. Hostan har börjat ge med sig och halsontet lika så. Köpte två grapefuktar idag så tänkte att jag ska gotta i mig dom under kvällen. C-vitaminer ! 

Pluggandet idag gick fint och snabbt, så det är inlämnat och förhoppningsvis klart. Sedan var jag på stan och köpte det jag skulle ha till sittningen på fredag och det gick också fint. Köpte en jacka, strumpbyxor och sidenband till håret. Kjol, linne och skor har jag hemma redan och baby köpte pompoms till mig hemma i Stockholm idag. Det lär ju komma upp någon bild efter fredagen eller på fredagen innan vi kilar iväg.



På kvällen idag har jag haft besök, en vän från Stockholm som pluggar till bilbesiktare och hans vän som han lärt känna på skolan var här och snackade skit i några timmar. Jag sa att jag kunde bjuda på middag men dom ville inte. Då vart det en massa matlådor istället.

Jag får se om jag åker och lämnar blod imorgon eller inte, beror lite på hur jag känner mig. Jag menar, det är ju inte så bra att lämna blod om man mår lite små krassligt.


Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0