4 mars 2011

Hej å hå, har läst på det sista jag var lite osäker på inför duggan idag så nu ska jag ta och äta lite lunch, ta en dusch, göra mig iordning och gå bort till tentalokalen. Hoppas att denna dugga går bättre än den förra ! Sjukt nervös. 

I eftermiddag kommer baby hit och ikväll ska vi ut och äta grekiskt har jag tänkt mig, ringde nyss och bokade bord. Efter det ska vi eventuellt på bio, beror lite på när vi käkat klart och så och om vi hinner till någon som är bra. Det började en hel del klockan nio och två halv tio så vi får se. Det är ju Jesper som får välja efter som jag inte fick köpa någon födelsedags present till honom när han fyllde år så jag sa att jag skulle bjuda honom på restaurang och bio istället. Haha, konstig pojk det där !

Idag är det exakt en vecka klar tills vi åker till Danmark och vi den här tiden på fredag nästa vecka är vi nästan framme. Ååh, det kommer bli så mysigt, längtar verkligen !

.. usch för att det regnar idag ! MEN då får jag försig använda mitt supercoola parably jag fick av bror i julklapp ! Det är små "lamp-prickar" på som ändrar färg. Så jävla awesome och så sjukt mycket jag !!!


Ha en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0