5 mars 2011

Här var det brödbak så det står härligt till ! Eller ja, jag väntar på att det ska jäsa klart för andra gången så jag får skjussa in dom i ungnen. Bakar källarfranskor, mamma sa att det var lätt att baka och det är trotts allt första gången jag försöker mig på det.

Kvällen igår var super mysigt ! Maten var super god och båda vart sjukt mätta och när vi käkat klart satt vi och pratade ett tag och drack lite vin innan vi gick hem och myste ned oss i soffan.. och jag somnade som vanligt efter ett tag.

Ikväll ska jag laga rödspätta, första gången jag gör det också så jag vi får se hur det smakar, haha ! Och sen ska vi iväg till en kompis och kollade på film och melodifestivalen. Vi är ett helt gäng som ska dit så det blir nog mysigt och trevligt.


Nu ska jag kila !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0